domingo, 12 de febrero de 2023

Cursa 10 Km de la Mitja Colomenca


Segona participació consecutiva a la prova de 10 Km que es celebra conjuntament amb la Mitja Marató Colomenca.
Bona organització de la Unió Colomenca d'Atletisme i participació de corredors.cat com llebres oficials.
Sortida i arribada a la Pista d'Atletisme Antonio Amorós a Santa Coloma de Gramenet.
Dia amb sol però gèlid ❄️❄️a l'hora de començar (1ºC i vent). Molt bon ambient amb uns 700 corredors entre les dues proves.

Escalfament
Foto : David Patán (Blogmaldito)

Hem sortit a les 9:00 en punt amb els meus companys TeteXavi, llebre oficial de 60' i NOLO58. La meva idea es intentar anar amb ells tot i que amb el puja i baixa que hi ha serà difícil.

Qm 1,5
Foto : Pako Beer

Cap el Qm 3,5 comencen els desnivells pel centre de Santa Coloma de Gramenet. A les petites pujades em despenjo ja que vull de mantenir les pulsacions entre 120 - 125 i a les baixades intento apropar-me.
Passem el Qm 5 en grup en un temps prou bo de 29'54'', tinc 5'' de marge  😉

Rambla de Sant Sebastià (Qm 5,6 )

Les pujades i baixades son continues i no hi ha manera d'atrapar a la llebre tot i que la tinc a prop.
 
Plaça de la Vila (Qm 7,2)

Al Qm 8,8 ens separem dels corredors de la mitja. Vaig molt just de pulsacions ja que per a mi es un ritme ràpid però intento aguantar-lo. 

Passeig de Can Zam (Qm 9,2)
Foto: Pako Beer

Just a les portes de la pista per fi aconsegueixo atrapar-los i fins i tot deixar-los un pel enrere, no m'ho puc creure. 

Arribada
Foto : David Patán (Blogmaldito)

Acabo en un Temps final de 59'59'' Lloc 304 a ritme de 6'00''/Qm. 


Gràcies Xavi, sense tu no hagués estat possible ❤️


Video Pako Beer Min 5:22 - 5:33 i 33:07 - 33:50

Acabada la cursa entrepà de botifarra i cerveseta per tothom.

M'ha fet il·lusió coincidir de nou amb el meu amic Raül i hem xerrat una estona.

Ha estat una cursa dura pels desnivells i sobre tot pel fred intens que he passat. Tot i això feliç de poder tornar a baixar de l'hora. L'any passat s'hem va escapar per 11''

No hay comentarios: