domingo, 27 de marzo de 2022

Sant Cugat - Pedralbes

Aquest matí he fet amb el meu amic TeteXavi el recorregut de la Marxa dels Monestirs amb sortida a la Plaça Lluís Millet de Sant Cugat i arribada al Monestir de Pedralbes a Barcelona.

A les 8:30 hem agafat el tren per desplaçar-nos al punt de sortida a Sant Cugat.

Per fer el recorregut, hem utilitzat l'app Oruxmaps amb el track en format gpx de Garmin de la Marxa que vaig fer al Maig del 2019.

Hem sortit a les 9:00 amb un dia mig tapat i fresc 10º C.  Traçat inicial urbà i força pla. Aviat hem passat al costat del Monestir de Sant Cugat, un dels referents de la marxa.

Monestir de Sant Cugat

Passat el Qm 2 hem entrat al Parc de Collserola i continuat per la pista forestal passant al costat de Pi d'en Xandri.

Pi d'en Xandri

Amb Xavi

Continuació cap a Can Jané per pista ample en mig del bosc molt maca en lleugera pujada seguint la riera de Sant Medir fins l'Ermita (Qm 6,5) on hem fet una aturada per esmorzar.

Recuperades les forces pujada forta fins Can Ribes. Al passar per Can Jané, on hi via un bon munt de ciclistes esmorzant, ens hem equivocat de camí i hem perdut on bona estona fins retrobar el bo. Pujada continuada fins la carretera de la Arrabassada.

Continuació fins passar pel costat del Tibidabo i començar la baixada. Pas pel costat de la Torre de Collserola, Vallvidrera i Turó d'en Cors. Bones vistes de Barcelona una mica emboirada avui.

Santa Maria de Collserola

Baixada cap a carretera de les aigües i Av. Pearson fins el Monestir de Pedralbes. Temps 4 h40' 36' (Qm 18,8).
Monestir de Pedralbes

Hem continuat la caminada fins la Diagonal i Les Corts. Temps real 5h17'08'', distància real 21,76 Qm. Temps total amb aturades 5h33'.

Una bona caminada i millor companyia !