domingo, 28 de noviembre de 2021

98ª Jean Bouin (42ª Open)


Una nova cursa Open de la Jean Bouin, la trenta-unena sense comptar la prova de debutants que vaig fer al 1972. Temperatura gèlida de 6ºC amb fort vent. 

Avui m'he hagut de llevar aviat a les 6:20  ja que la sortida era a les 8:30. He anat caminant des de casa amb la Luz Marina i el Camilo. Hem tingut forces problemes per accedir als calaixos de sortida ja que hi havia un munt de tanques que no donaven accés.

Prova conjunta amb la de 5 Qm i sortida sense masses problemes des del tercer calaix. Aviat he agafat un bon ritme aprofitant la lleugera baixada inicial per c/ Tamarit, c/ Entença , la Gran Via i el Pg. de Sant Joan.

Pg.Sant Joan / Ausiàs Marc (Qm 4)
Foto : David Patán (Blogmaldito)

A Ronda de Sant Pere han desviat als corredors de la prova de 5 Qm.

He passat el Qm 5 a l'Arc del Triomf en 30'33'' a un bon ritme de 6'07''/Qm. Amb el segon 5000 m més lent per la pujada he calculat que podria acabar al voltant de 1h03'.
Continuo pel Passeig Lluís Companys, Passeig Picasso i Av. Marqués de l'Argentera on abans del Qm 6 hi havia l'avituallament. Jo he portat la meva ampolla per evitar problemes.
Continuació cap a Colom i primer tram del Paral·lel. Passo el Qm 8 en 49'12''. A partir d'aquí pujada cap el carrer Tamarit i Lleida

c/Tamarit / Lleida
Foto : Pako Beer

Traca final al c/Maria Montessori i respir a la baixada pel carrer de la Guàrdia Urbana i entrada a la Av. Rius i Taulet per arribar a meta.

Av. Rius i Taulet


Video Pako Beer Min 37:34 (Luz Marina i Pere) / Min 44:40 (Ramon)


Tot i no ser de les millors marques de l'any, he rebaixat en 3'50'' la marca que vaig fer al 2019 no em puc pas queixar. 

No hay comentarios: