domingo, 1 de noviembre de 2020

Cursa de l'Amistat


Avui 1/11 era el dia que any rere any feia la Cursa de l'Amistat i malgrat es va acabar l'any passat , no m'he pogut resistir en fer-la pel meu compte com entrenament tot recordant la Myrna Mates i els seus col·laboradors. També molts records viscuts durant les meves 16 participacions, la primera al 1997.

Molt bona temperatura per córrer, uns 12ºC i dia magnífic, sembla primavera. He pujat al Castell amb el bus 150 i en arribar m'ha sobtat la solitud, res a veure amb l'ambient d'anys anteriors. 

Per davant el recorregut clàssic des del Castell de Montjuïc fins el Parc d'Atraccions del Tibidabo amb una distància de 14,3 Qm's i 500 m de desnivell +.

Sortida

No he estat l'únic que ha tingut aquesta idea però probablement la gent ha sortit a les 8:00 mentre que jo ho he fet sol una mica més tard a les 8:52

Recorregut fàcil de baixada corrent fins el principi del carrer Entença (Qm 5) en 34'12''. A partir d'aqui comença la pujada pel carrer Entença i he anat fent 1 Qm caminant / 1 Qm corrent. Pas per sota la Diagonal on hi ha la primera rampa forta fins la Av de Sarrià. Continua la pujada pel carrer Sant Joan Bosco i Major de Sarrià. He fet el meu avituallament d'aigua tradicional  a la font però avui sense l'amic Miquel Pucurull.

En arribar a la Ronda de Dalt, de nou forta pujada per l'Avinguda de Vallvidrera. Passo pel peu del Funicular (Qm 10,5) en 1h24'. En aquest punt m'he desviat del recorregut oficial per la carretera de Vallvidrera que no té vorera i es força perillosa. He pujat les 500 escales de la drecera, deu n'hi do.

Passo el poble de Vallvidrera Qm 11,3 en 1h36'. A la sortida duríssima rampa en direcció Tibidabo. Un cop superada segueixo per la carretera de Vallvidrera al Tibidabo.

Arribo a la cruïlla amb la carretera del Tibidabo i enfilo el Parc d'Atraccions lloc d'arribada. Qm 14,5 / Temps 2h07'

Tibidabo

He fet una aturada d'uns 20' per esmorzar un entrepà i baixada fàcil corrent cap a casa per Vallvidrera, drecera, Via Augusta , Numància.

Distància total 21,4 Qm en 3h01'21''. Un bon entrenament i molts records.

Dades del Garmin 

No hay comentarios: