lunes, 23 de marzo de 2020

Confinament pel coronavirus

Des del 13/3 estem confinats a casa per l'estat d'alarma a causa del COVID-19, un virus que ha portat al mon a un malson.
Aviat van sortir a la xarxa iniciatives d'entrenament a base d'exercicis cosa que no m'agrada gens i que vaig descartar.  Passada la primera setmana sense fer res i en previsió de que aquesta situació s'allargui un mes o més, he decidit, com molts dels meus companys corredors, intentar córrer dins de casa.
Aquest idea semblava en principi una bogeria però es l'única forma que veig factible de fer una mica d'exercici.
Avui doncs he fet el primer entrenament. El recorregut òbviament complicat, de dormitori a dormitori passant pel passadís un total de 32,84 m amb dos girs de 180º i dos més de 90º.


He fet un Temps de 39'11'' amb una distància segons el Garmin de 5,01 Qm

Dades del Garmin


Malgrat l'he posat en mode carrera en interior, que desconnecta el GPS i utilitza una llargada de passa mitja, no estic gens d'acord amb la distància mesurada ja que el meu càlcul es :

39'11'' / 23'' per volta = 102 voltes que multiplicades per 32,84 m donen una distància de 3,350 Qm


Tot i això, tant se val, he corregut una estona que es el més important. Ha estat tota una experiència que mai em podria imaginar que faria. Val a dir que ha estat dur per la monotonia, el continu estat d'alerta per lo estret del lloc, els girs i canvis de ritme.

Donat a que no hi ha altre alternativa repetirem. 
# JoCorroACasa

No hay comentarios: