lunes, 29 de octubre de 2018

Des de l'altre costat - 3

Durant la meva recuperació he participat activament a les curses d'Octubre per seguir en contacte amb els amics i companys

7/10/18 Cursa Mercabarna

Vaig anar amb cotxe la Luz Marina per animar i fer el àpat solidari. El dia va sortir força nuvolat i al final de cursa ens vam remullar una mica. Vaig poder saludar a uns quants companys que s'interessaven per a mi.



14/10/18 Correbarri

Invitat per la Mar de Gaudium Sports vaig anar de voluntari a aquesta gran cursa de Barcelona. El punt de trobada va ser a l'arribada a la Plaça del Mar. 


El dia va sortir força tapat i ens vam perdre la sortida de sol a la platja. El meus companys de corredors.cat feien de llebres i van voler que sortís a la foto, tot un detall.

Amb corredors.cat

La meva tasca de voluntari va ser la recollida de xip blancs a l'arribada i molts companys van aprofitar per saludar-me.


El barri de Sant Andreu va ser el guanyador per tercera vegada consecutiva i ja tenen la “Copa de Campions” en propietat.
Vaig saludar al nostre ex-entrenador Roger Roca classificat al segon lloc de la general.

Amb Roger Roca

28/10/18 Cros de Sants

En arribar la el Cros de Sants vaig voler participar com a voluntari en aquesta prova del meu barri que he disputat 29 vegades !. Em vaig posar en contacte amb el Carles i la Mireia que em van assignar la tasca de entrega de pitrals el divendres i dissabte a la Lleialtat Sansenca.

Amb motiu del 40é aniversari em van invitar a l'inauguració de l'exposició Km 0 on s'explica l'història d'aquesta cursa. Quins records !

Entrega de pitrals

La cursa de diumenge va estar força deslluïda per la pluja que no va parar. 

Al migdia em van invitar al dinar dels voluntaris en agraïment per la seva feina.Va estar força entretingut  amb els meus companys de Voluntaris 2000 i vam dinar prou bé. 


Ens van obsequiar amb una llauna d'oli d'oliva verge de l'associació Trenca.

No hay comentarios: