sábado, 18 de marzo de 2017

29ª Cursa Científica Hospital de Sant Pau


Avui he participat per segon cop a la Cursa Científica de l'Hospital de Sant Pau una cursa ja veterana a la ciutat de Barcelona que celebra la seva 29ª edició.
Dia de sol amb primavera avançada i 16ºC. Participació d'uns 180 corredors.
Repetim el recorregut força exigent de l'any passat amb una longitud de 850 m per un entorn magnífic, el recinte modernista. Prova consistent en donar voltes al circuit amb un màxim de 2 h.

Corredors.cat 

He sortit a les 10 en punt a pel rècord de l'any passat de 19 voltes / 1h32' amb l'idea de que si tot anava bé poder completar les 2 h de la prova. Amb les referències del 2016 tenia calculat un temps per volta entre 4:48 i 4:59.
Passo la primera volta en 4'38''. Hi ha corredors de ritmes molt diferents en funció de la distància que pensen fer i la seva condició física. També alguns que van caminant.
Aviat em comencen a doblar i jo a doblar corredors.


Aguanto força bé el a un ritme mes ràpid del previst voltant els 4:43 per volta. Al arribar a la hora ho he pogut confirmar amb gairebé 11 Qm.
En Jordi Mas m'ha acompanyat unes voltes i m'ha ajudat a fer mes entretingut el recorregut.

Amb Jordi

Veig que puc aguantar bé per sota els 5' per volta. Apart de les dues pujades, el circuit te uns quants obstacles de mobiliari urbà i al terra que cal controlar per no caure.

Recinte moderniste

En CarlesCat i en Mario.cat ens han fet un munt de fotografies, algunes d'elles molt bones.
Al pas per la volta 19 en 1h30' he batut el meu rècord de l'any passat. El TeteXavi m'ha animat a completar les 2 h. La meva idea era aturar-me si començava a rodar per sobre els 5' per volta pero com he mantingut molt bé el ritme inicial he decidit acabar.


Al final he fet un total de 25 voltes, 21,26 Qm a un ritme de 5'38''/Qm. Lloc 12. Temps 1h59'45''.

Dades del Garmin

Rècord 25 voltes !!!

Tot i la duresa de la prova m'ha agradat molt i he acabat molt satisfet i amb rècord.
Bona organització del DIR  que ha fet la cursa gratuïta amb entrepà i begudes a l'arribada i obsequi de samarreta tècnica.

No hay comentarios: