domingo, 24 de noviembre de 2013

90ª Jean Bouin (35ª Open)


Ahir vaig fer la Cursa de la Jean Bouin una clàssica al meu calendari que enguany celebra la 90 edició.
Temperatura bona per córrer (uns 10ºC) i mini trobada correcat a les escales al costat de la Font Màgica.


Prova puntuable per la 6ª Challenge BCN 10K amb molta participació (més de 11000 corredors arribats a meta). Participa el meu amic Jorge.
El meu objectiu per avui es millorar les marques de les últimes curses que han estat al voltant de 54'30''.
Sortida a les 9:00 en punt amb dues onades. Surto a la segona al calaix de color verd on han posat a tothom sense marca. Des del primer moment he d'avançar fent ziga-zagues a forces corredors molt mes lents que jo. Passo el Qm 1 en 5'24''. Aviat agafem la Gran Via amb lleugera baixada i passo a les meves companyes Judith i Teresa57 , tot i això el ritme no es gaire ràpid. Passo el Qm 5 a l'Arc del Triomf en 27'15'' a un ritme de 5'26''/Qm.
Al final del Passeig Lluís Companys ens hem de parar pràcticament pel embut del gir per agafar el Passeig de Pujades. Continuu pel Passeig Picasso cap a Colom intentant agafar una mica més de ritme encara que segueixo passant corredors. Pujo força bé pel Paral·lel, carrer Tamarit i Lleida. El segon 5000 m el faig millor que el primer en 26'56'' i avanço a més de 400 corredors tot i que hi ha un munt que retallen a cada gir !.

Av.Rius i Taulet

Acabo en un Temps final de 54'11'' al Lloc 7009 (237 de la meva categoria) a un ritme de 5'25''/Qm. He millorat les marques del Cros de Sants i del Clot de fa unes setmanes però estic lluny del sub 50'. To i això no em puc pas queixar.

Arribada caòtica a la Av.Mª Cristina

L'organització ha esta força deficient amb cues interminables. L'any que ve veurem si participo.

Continuu pujant llocs a la classificació de la 6ª Challenge BCN 10K del 1844 al 1293 i lloc 70 de la meva categoria.

No hay comentarios: