lunes, 19 de septiembre de 2011

33ª Cursa de la Mercè


Ahir vaig començar la temporada 2011-2012 amb la Cursa de la Mercè tota una clàssica a la ciutat de Barcelona. La prova era la primera puntuable per la 4ª Challenge BCN 10K i un any mes hi va haver record de participació amb 14000 inscrits i 11210 "finishers".

Trobada multitudinària de correcats i retrobament amb el meu amic Sergi.
Enguany l'organització va organitzar la sortida per calaixos solucionant el caos de l'any passat.
Encara que estava tapat , l'alta temperatura i la xafogor van fer la cursa bastant dura.
Surto "rapidillo" amb els meus companys de corredors.cat Hyuste , Carsobe i Solteron . Al Qm 3 els deixo escapar ja que van massa ràpid per a mi, tot i això passo el Qm 5 en 25'14'' a ritme molt bo de 5'03''/ Qm. L'avituallament em fa perdre una mica el ritme i passo el Qm 6 en 5'28''. Intento recuperar-me però la calor , la lleugera pujada del carrer Sepúlveda i l'ultim Qm pel Paral·lel no m'ho permeten gaire. Faig el segon 5000 m en 26'24" (a 5'17''/ Qm). Temps final 51'38'' lloc 4592 a un ritme de 5'10''/Qm.
Tot i que he notat una mica la falta de ritme de competició del'estiu, he rebaixat la meva marca de l'any passat en aquesta cursa en 15''. Mes que satisfet. Acumulo els primers 61,12 punts per la Challenge.


En David, també ha participat i curiosament ha clavat la mateixa marca de l'any passat 53'10''.

No hay comentarios: