lunes, 10 de enero de 2011

28ª Mitja Marató de Sitges


Ahir vaig fer la Mitja Marató de Sitges amb una temperatura molt bona (al voltant dels 14ºC ), res a veure amb el fred de l'any passat.
L'objectiu era millorar la marca de l'any passat de 1h51'33'' a 5'17''/Qm.
Trobada amb molts correcats i el meu amic Joaquim que està preparant la Marató de Barcelona.
Surto ràpid amb en Ferreret ,company de corredors.cat, que vol fer el mateix temps. Passem el Qm 2 molt ràpids a ritme de 5'06'' pero de moment vaig be i no afluixo. Passo el Qm 5 en 25'57''(a ritme de 5'11'' tot i la pujada del pas soterrani al voltant del Qm 3).Al Qm 5,5 completem la primera volta i enfilem de nou el Passeig Marítim. A partir del Qm 6 decideixo afluixar el ritme pensant en el que em queda per endavant.


Torno a fer el pas soterrani al Qm 9,5 i passo el Qm 10 en 52'47''just al ritme previst. A continuació enfilo els 2 Qm de pujada per la carretera cap a Vilanova on lògicament perdo uns quant segons.
Aprofito la tornada de baixada per recuperar una mica de temps. Com l'any passat em creu-ho amb en Toni Ferret que encara puja i em dona ànims.
Entrem de nou a Sitges. Passo el Qm 15 en 1h20'09'' (ritme 5'21'') i confirmo que el ritme inicial m'està passant factura. Ja tinc clar que l'objectiu s'allunya i començo la tercera volta al Qm 16 amb la idea d'acabar el millor possible.


Em comencen a pesar les cames i faig un parell de Qm's a 5'37'' per enfilar la meta pel Paseig Marítm que es fa llarguísim . Apreto una mica i passo el Qm 20 a ritme de 5'20''per marcar un Temps final de 1h53'35'' Lloc 1732 , 187 de la meva categoria (ritme 5'23''/Qm) .

He millorat la marca del 2009 però no la del 2010. La meva dotzena mitja marató ja es al sarró !!

La propera mitja molt aviat el 30/1 a Barcelona.

No hay comentarios: