sábado, 1 de enero de 2011

12ª Cursa dels Nassos

Un cop mes acabo l'any amb la Cursa dels Nassos i el plaer d'haver fet una gran marca a la meva cursa nº 250.
Trobada massiva de correcats com es ja habitual en aquesta cursa i retrobament amb el meu amic Joaquim i els xavals que no se la volen perdre. També la fa el David.
Dia bo per córrer encara que aquest matí ha plogut. Bona temperatura de 14º C.
Novament inscripció record amb 9500 corredors i tercera prova puntuable per la 3ª Challenge BCN 10 K.

Un cop mes l'objectiu es el Sub 50'. Enguany m'han donat un pitral baix d'acord amb la meva marca de l'any passat i surto a la primera sortida amb en Juan (llebre oficial Sub 50' de corredors.cat). Faig el primer Qm molt ràpid a en 4'48'' exactament igual que l'any passat. Mantinc el ritme lleugerament per sota del 5'/Qm. Paso el Qm 5 molt be en 24'39'', tot i aixó no puc seguir el ritme de Belenka amb qui he fet un parell de Qm's. Al pas pel Qm 6 al carrer Marina m'agafa en Juan i continuo amb el grup de Sub 50' fins el Qm 8 . Tot i que ens va donant ànims contínuament em quedo despenjat uns 25 m darrera i a mes em pasa en PereBoss que ha sortit a la segona sortida i va com una moto i em diu que no afluixi . Aprofitant la baixada de la Diagonal apreto al màxim i supero en Juan de nou per acabar amb la meva 3ª millor marca personal de sempre. Temps final 49'32'' lloc 3769 a un ritme de 4'58''/Qm.
En David també ha fet una gran marca 50'30'' a ritme de 5'03''/Qm


A l'arribada amb en David

Segueixo pujant llocs a la classificació de la 3ª Challenge BCN 10K ja vaig al lloc 545 i el 20 del meu grup d'edat amb 181,99 punts.
A mes , l'equip de corredors.cat hem guanyat en la categoria masculina !!.

2 comentarios:

jordimascasas dijo...

Felicitats per les teves 250 curses. Sembla una fita difícil d'aconseguir, però intentaré imitar-te .

Ramon dijo...

Gràcies Jordi , es qüestió de persistir !!