domingo, 31 de octubre de 2010

XXXII Cros Popular de Sants

Avui he corregut una clàssica del meu barri el Cros Popular de Sants. en la meva 23ª participació.



Quinze minuts abans de començar ha caigut un xàfec considerable però , per sort, a les 10:00, hora de la sortida , ja habia parat. Tothom que la va fer fa dos anys s'ha recordat del diluvi que va caure.
He coincidit amb un munt de correcats , els meus ex companys de feina Albert i Francisco i amb en Jordi amb qui correré també demà.


L'objectiu que tenia avui era fer al voltant de 52'30''per reservar forces per demà que faig la cursa de l'Amistat.
He sortit sense saber realment el ritme fins el Qm 3 que he passat ràpid en 15'33''. Com que em trobava be he continuat apretant passant el Qm 5 en 25'53''. El segon 5000 m l'he fet encara més rápid en 25'07''passant força gent fins arribar a meta a la Rambla Brasil.

Temps final de 51:00 Lloc 765 i 71 de la meva categoria. Ritme 5'06''/Qm.

Molt content , he fet la meva segona millor marca en aquesta cursa a només 6 segons de la de l'any passat i això que em volía reservar !!

No hay comentarios: