domingo, 30 de mayo de 2010

32ª Cursa El Corte Inglés

CORRO PERQUÈ M'AGRADA CÓRRER.
Un any mes ahir la Cursa de El Corte Inglés va ser una festa de l'atletisme popular a Barcelona amb 58024 inscrits. Ha estat la meva 31ª participació de les 32 edicions. Molts correcats acompanyant el Barni. Trobada amb en Joaquim i els "xavals" Quim i Marcel. Enguany els meus amics Carme , Josep M i Ana l'han feta caminant. També l'ha feta el David mimbat de forma pel refredat. Dia solejat i forta calor sobretot pujant a Montjuïc. Intento sortir ràpid però la sortida es complicada els 2 primers Quilòmetres degut el gran nombre de corredors i sobre tot per la gent que es "colen" davant i van caminant.Tot i això passo el Qm 2 en 9'52''. A la pujada pel Poble Espanyol la cursa comença ha estar estabilitzada.
Montjuïc començo la pujada amb alegria !!
Entro a l'Estadi amb el mateix temps que l'any passat 32'42''.La baixada la faig mes ràpid i al pas pel Qm 9 al carrer Floridablanca veig que puc fer una bona marca. Apreto al màxim i cap el Qm 10 em passa en Joaquim però no el puc seguir. Finalment acabo 32'' per sota la marca de l'any passat en un temps final de 58'11'' Classificat al lloc 2872 (187 del meu grup d'edat) a ritme de 5'20''/Qm. La meva segona MMP en aquesta cursa. La marca al pas pel Qm 10 no em permet sumar mes punts per la 2ª Challenge BCN 10K i com ja tenia previst baixo uns quants llocs el la classificació general. Això es el de menys , molt satisfet amb el resultat de la cursa. La marca del David prou bona 1h03'59''tot i el refredat.

No hay comentarios: