lunes, 8 de marzo de 2010

Marató de Barcelona

Aquest cap de setmana ha estat de dedicat a les activitats entorn de la Marató de Barcelona.

El dissabte vaig fer la "Breakfast Run" (Cursa del esmorzar) .Va estar una cursa no competitiva on es tractava de gaudir de la companya de molts atletes fins les portes de l'Estadi entre ells les meves companyes de corredors.cat merce008 i Olga (a la foto) .
El recorregut d'uns 3,5 Qm que vaig fer en 18'16''temps , no va estar malament .


Acabada la cursa esmorzar i visitar la Marató Expo.

El diumenge va ser el dia M , per a mi era com un entrenament de 15 Qm's però per en Joaquim la seva tercera marató.
Gran Marató de Barcelona aquest any amb inscripció rècord de més de 12000 corredors i mes de 10000 arribats
El dia va sortir tapat i fred. Vaig anar al Qm 7 , a la Travessera de Les Corts, per tenir un primer contacte amb la cursa i animar. En aquest punt tots els companys de corredors.cat van passar força animats però els hi faltava molt encara per acabar.
A continuació em vaig desplaçar al Qm 27 des d'on vaig acompanyar en Joaquim fins la meta amb l'objectiu de ajudar-lo a baixar de les 3h45' en la marató i ..... ho vam aconseguir.
L'ambient per tota la ciutat espectacular i l'animació de corredors.cat al pas per la Av. de la Catedral una injecció de moral.
Passat el Qm 38 al carrer Ferran en Joaquim va patir una forta rampa a la cama esquerra que va superar ràpidament sense mes incidències per marcar un excel·lent temps final 3h43'34'' (12 minuts menys que l'any passat).


Felicitats Quim !

Els darrers 15 Qm's els vam fer en 1h23'15'' . Ritme 5'33''/Qm, un bon entrenament.

2 comentarios:

Joaquim dijo...

Hola Ramon,

Moltes gràcies per la teva ajuda i el suport que em vas donar el diumenge, sense tu al costat hagués estat molt més dur.

Una part molt important de la meva marca és gràcies a tu.

Una forta abraçada,

Joaquim

PS. Gràcies també per possar una foto on estic rient, deu ser de les podques que hi han.

biel dijo...

Hola soc Biel54 de corredors.cat, avui he descobert aquest Blog a un fil de la nostra web, i he descobert aquesta foto en que el Joaquim esta rient, m'ha fet molta alegría que aixis possat aquesta foto que vaig fer jo seguint la marató

Biel