lunes, 23 de noviembre de 2009

19ª Cursa CEC a Collserola

Ahir vaig fer la 19ª Cursa CEC a Collserola , una cursa de muntanya que organitza el Centre Excursionista de Catalunya a Collserola des del 1991 i en la que ja he participat en 16 ocasions !. El recorregut era força dur amb una distància de uns 16 Qm's aproximadament i un desnivell acumulat de 800 m. Ell dia va començar una mica tapat , inclús van caure unes gotes , però amb una bona temperatura. Trobada amb en Sergi (amb qui vaig fer tota la cursa), la Carme i en Jordi ( companys de caminades ). També vaig conèixer companys correcats com en Bristok , Ramiro i Marta. Sortim a les 9 en punt del Campus Nord de la UPC pujant molt fort cap el Barri de Finestrelles i la Plaça Mireia . Continuem per la passarel·la de les aigües per pujar la pista que porta a St. Pere Màrtir. Passem el cim en 42'23''. Baixada forta per agafar el Camí de la carena que ens porta al Coll d’Espinagosa i el Poble de Vallvidrera. A continuació baixada pel corriol que ens porta al Pantà de Vallvidrera per pujar de nou molt fort cap el Coll de Cuiàs i baixada a mort pel Camí de Vallvidrera. Passat Can Carbonell pugem pel torrent de la Font Beca en principi suau però acabant amb unes rampes matadores. Passada l'àrea de lleure de Sant Pere Màrtir sortim al c/ Pau Vergós amb forta baixada pel camí de Finestrelles fins arribar de nou al Campus nord . Això ha estat dur, molt dur, però ho hem aconseguit i en menys de 2 hores. Temps final real 1h59'26'' Lloc 535 (141 de la meva categoria )