lunes, 11 de mayo de 2009

13ª Cursa Popular Ciutat de Girona

Aprofitant la meva estancia a Pals, he fet aquest diumenge la Cursa Popular Ciutat de Girona. La cursa número 212 de la meva vida.
El temps bastant cobert i la fresca del matí han contribuït a una gran marca.
El meu objectiu era fer-la a un ritme inferior a 5'/Qm ja que la distància era relativament curta (9140 m).



He pogut sortir davant de tot ( fins i tot he vist la alcaldessa Anna Pagans com donava el tret de sortida) i agafar un bon ritme des del principi aprofitant que es una cursa bastant plana.
Amb el pas dels Quilòmetres he anat confirmant aquest bon ritme amb els següents registres :

Qm 2 Qm 4 Qm 6 Qm 8
9'51'' 19'20'' 28'51'' 39'08''

Temps final 44'06'' Lloc classificació 237 (ritme 4'50''/Qm)

He volat per Girona !!

1 comentario:

Anna dijo...

Molt be, Ramón!!!! Jo m'he recordat molt de la Isabel i de tu mentre aquest diumenge suava Monbau quan la caminada se suposava que era per Gràcia! Gaudeix de les terres gironines, que són precioses i segueix batent marques!!!!