lunes, 9 de febrero de 2009

15 Qm's de la Mitja Marató de Barcelona

Ahir aprofitant la Mitja Marató de Barcelona , vaig fer com entrenament 15 Qm's acompanyant amb el meu amic Joaquim (que està preparant la Marató del dia 1/3).
El dia va sortir totalment assolejat i molt bona temperatura per córrer.

L'objectiu era fer un ritme similar al que pensa fer a la Marató es a dir 5'30'' /Qm. Vaig començar al punt quilomètric 6 a la Plaça de Espanya i aprofitant la baixada de la Gran Via de seguida vam millorar-lo lleugerament passant el primer 5000 m un minutet per sota. En aquest punt (Qm 11) ens vam creuar amb el Kenyà Alex Kirui que ja arribava a meta !! El segon 5000 m el vam fer a un bon ritme de 5'23'' i a partir d'aquí ens vam "engrescar" progressivament per fer el tercer 5000 m a 5'09''. En total 1h18'44'' en 15 Qm's a un promig de 5'14'' /Qm. Un gran entrenament i un gran company de cursa!!

1 comentario:

Unknown dijo...

El diumenge va ser un d'aquells dies que fan afició. Vaig trobar-me molt bé ja des de la sortida de casa i la tirada de 11 Km. abans de la mitja em va sortir a 5'31'', pensava fer la mitja al mateix ritme però portar-te de company em va motivar i estimular molt i vaig fer-la a un ritme de 5'19'' o sigui 32 Km en total a un ritme de 5'23''. Estic desitjant que arribi el dia 1 de març i portar-te de company. Gràcies i una abraçada. Joaquim