viernes, 28 de julio de 2023

43ª Cursa Popular de Les Santes


Aquest matí he fet per segona vegada la Cursa Popular de Les Santes dintre les actes de la Festa Major de Mataró.
A les 7:30 m'he desplaçat amb tren a Mataró per recollir el pitral abans de la cursa. Dia de ple estiu amb sol i molta xafogor. Gran participació amb més de 1400 corredors. Prova gratuïta i ambient de festa major amb molts pares i nens participant.

Recorregut urbà per Mataró amb sortida i arribada al Parc Central. Distància oficial d'uns 5 Qm.

Parc Central
Foto : Pako Beer

Tot i ser divendres m'he trobat amb forces coneguts. Abans de la sortida m'he ajuntat amb el Pere i la Luz que han vingut en cotxe. També he saludat al Xavi Bonastre, Juanjo, Kiske, Grampy, Mario, Mercè, TeteXavi, Vladi, Pirata Agus i algún altre que segur que em deixo.

Escalfament
Foto : Pako Beer

Hem començat a les 9:37. Sortida en pla "estampida" al no haver cap organització per calaixos.  Primers 500 m complicats amb molts nens (i pares) creuant-se. He sortit ràpid aprofitant el perfil en baixada dels dos primers Qm's que he passat en 5'59'' i 5'42''. A partir del Qm 2,6 hem començat a pujar amb un tram del Qm 3 al Qm 4 de forta pujada que he fet a ritme de 7'04'' !!.

Pujada c/ El Rierot (Qm 3,2)
Foto : Xavi Vega

Durant el recorregut hi ha hagut molta animació i un munt de retallades massives, que hi farem es popular .......

Darrer Qm més agraït i arribada al Parc Central amb un Temps final 33'15'' Lloc 782 a ritme de 6'16''/Qm. En arribar fruita i aigua per tothom.

Com l'any passat la distància real ha estat de 5300 m. 


Arribada
Foto . Pako Beer

Video PaKo Beer Min 19:53 (Luz Marina) / Min 21:19 (Ramon)

L'Organització em va confirmar que hi havia guarda-roba malgrat no ho diu al reglament. M'he pogut canviar per tant de roba.

Una bona cursa totalment popular que m'ha agradat. Seguim sumant #KMSxELA.

Malgrat ser la meva cursa 666 👹 no ha anat gens malament rebaixant 48''el meu temps de l'any passat. Per celebrar-ho, hem anat a esmorzar amb el Pere i la Luz.

No hay comentarios: