domingo, 17 de mayo de 2020

Virtual Run 5 K


Aquest matí he participat en la cursa Virtual Run 5K una prova solidària contra el Covid-19 organitzada por Racetick.
Els beneficis aniran destinats a la lluita contra el virus a través del moviment  #JoEmCorono que agrupa a la Fundació Lluita contra el Sida, Irsi Caixa i l'Hospital Universitari Germans Trias i Pujol.
Fa uns dies, l'organització ens va fer arribar el pitral per imprimir.


El recorregut era lliure sempre que s'ajustés a la distància de 5000 m. Vaig triar el Parc de l'Escorxador el que representa fer cinc voltes completes i uns 250 m adicionals.

Parc de l'Escorxador

M'he apropat escalfant fins el Parc i en el camí m'he trobat amb el meu company Meep que estava fent en bicicleta un altre cursa virtual.
A les 7:53 he començat la prova amb una temperatura fresca de 15ºC i el cel molt nuvolat. He passat el primer Qm e 6'43'' però amb les pulsacions ja entre 120 - 124. No he pogut apretar més i he estabilitzant el ritme al voltant dels 7'/Qm.

Arribada

La darrera volta un pel més ràpida per acabar en un Temps de 34'31'', Lloc 58  Ritme de 6'53''/Qm

Dades del Garmin

Diploma

Dono per bo el resultat malgrat m'esperava poder anar una mica més ràpid, tot i això vaig millorant. Seguim sumant #KMSxELA

De tornada cap a casa m'he creuat també amb el meu amic Candido que havia sortir a caminar.

El proper diumenge començo les Rainbow Virtual Series amb la cursa Green Run de 10 Qm.

No hay comentarios: