domingo, 6 de octubre de 2019

Caminada Internacional de Barcelona

Cap de setmana de la Caminada Internacional de Barcelona (CIB) 2019 en la que com l'any passat he fet les dues proves de 20 Qm, una dissabte i l'altre diumenge.
  • Dissabte 5/10/2019
Prova CIB amb recorregut circular molt urbà i una distància oficial de 20 Qm's. Dues pujades destacables, la primera al Castell de Montjuïc (Qm 5) i la segona al Parc Güell (Qm 16,5).

Dia mig tapat i bona temperatura per caminar (17ºC). Sortida i arribada a les Cotxeres de Sants a prop de casa.
Surto cap a les 7:45 en companyia dels meus amics Carme i Pere. Anem en primer lloc cap a Pl. Espanya, Palau Nacional, Av. de l'Estadi, Jardins de Mossèn Jacinto Verdaguer i Mirador de l'Alcalde. Quin munt d'escales !
Continuació pel camí de Mar, Castell de Montjuïc i Mirador Olímpic 1h08' (Qm 6).

Vista des del camí del mar

Baixada forta pel Passeig del Migdia i c/Foc fins els jardins dels Drets Humans on hi ha el Control de Pas i Avituallament (CPA) 1h38' (Qm 8,7). Ens han donat una barreta energètica i fruits secs. A partir d'aquí, lleugera pujada per la Ciutat de la Justícia, Rambla Badal i Plaça Mª Cristina 2h24' (Qm 12,5). En aquest punt es separen els itineraris de 20 i 30 Qm. Continuem cap amunt fins el Parc del Turó del Putxet on hi ha el segon CPA 3h07' (Qm 16,1). Ens donen una magdalena amb una barreta de xocolata que entren de meravella.

Parc del Turó del Putxet

Baixada cap a la Av, república Argentina per pujar immediatament fort per la "Baixada de la Gloria" cap el Parc Güell i baixar de nou cap a Plaça Lesseps, Pl. Francesc Macià i Cotxeres de Sants.

Temps final 4h20'. Distància real 22,41 Qm, una mica mes que el indicat.

Dades del Garmin

A l'arribada avituallament amb amanida de pasta i aigua.

Amb Carme i Pere

Amb la participació d'avui ja tinc el segon diploma de Master CIB que acredita les meves participacions al 2017, 2018 i 2019 en proves de 20 Qm o més.

Diploma Master CIB

Àlbum de fotos (Carme Salas)
  • Diumenge 6/10/2019

Prova CIB amb recorregut circular de 20 Qm / 440 m D + força pla al principi amb una única pujada forta cap a la carretera de les aigües i Sant Pere Màrtir.

Dia força tapat amenaçant pluja i 19º C. Sortim cap a les 7:30 també en companyia dels meus amics Carme i Pere. Anem en primer lloc cap la Pedrera pel c/ Mallorca i el Passeig de Gràcia per girar per la Diagonal fins la Av. de Sarrià.
A partir d'aquí comença la pujada per la Av.J.V. Foix on hi havia el primer CPA 1h25' (Qm 7,6). Continuació cap el Parc del Castell de l'Oreneta amb una bona pujada.

Amb Pere (Parc de l'Oreneta)

Duríssima pujada per Can Caralleu fins la Carretera de les Aigües (Qm 10,2). Breu respir per la carretera fins Villa Paula on hem tornat a pujar fort pel corriol cap el Turò d'en Cors.

Amb Pere i Carme (Villa Paula)

Sta.Maria de Collserola

Continuació fins el cim de Sant Pere Màrtir amb una forta pujada final.Temps 2h31' (Qm 12,7). A partir d'aquí tot baixada cap a Plaça Mireia on hi havia el segon CPA  2h53' (Qm 14,7). Avituallament una magdalena amb una barreta de xocolata i cap avall !.
Hem seguit per Sant Joan de Déu, Parc Cervantes , Diagonal, Palau Blaugrana, i carrer de Sants.

Temps final 4h02'. Distància real 20,5 Qm, una mica mes que el indicat.

A l'arribada avituallament amb amanida de pasta i aigua. Em donen el diploma i la medalla al acreditar el doblet 20/20 Qm

Ha estat un gran cap de setmana amb 43 Qm d'entrenament

Àlbum de fotos (Carme Salas)