domingo, 6 de abril de 2014

36ª Cursa El Corte Inglés


35ª participació a la Cursa de El Corte Inglés , tota una clàssica al meu calendari que només em vaig perdre l'any 1983.
Prova puntuable per la 6ª Challenge BCN 10K amb el recorregut clàssic amb entrada a l'Estadi Olímpic Lluís Companys i una distància de 10,766 Qm.
Com cada any la gran festa de l'atletisme popular a Barcelona amb una gran participació i 73426 inscrits.

La gran família correcat

Dia de primavera amb temperatura al voltant de 20ºC. Sortida a les 9:30 per calaixos als que portàvem xip groc i davant de la multitud.
He sortit el mes ràpid possible tot i la dificultat de superar el gran nombre de gent que es "cola" davant i van caminant. A meitat del carrer Aragó he pogut agafar al meu company mario.cat i he fet amb ell tota la cursa..
La pujada cap el Poble Espanyol i sobre tot dels Jocs Olímpics del 92 darrera l'estadi, força exigent.

Amb Mario en plena pujada

Hem entrat a l'estadi ( Qm 5,9) amb un bon temps 32'45''. A la pista he començat a passar forces corredors fins la meta.
A partir del Qm 7 baixada força ràpida per la Font del Gat , c/ Lleida , c/ Floridablanca , la Ronda , c/ Pelai i Plaça de Catalunya.

Amb Joan, Manzanera, Mario, Maite i Carles

He millorat 25'' la meva marca de l'any passat i m'he quedat a 40'' de la meva millor marca amb un temps final de 57'23''Classificat 2561 Cat 39 a ritme de 5'20''/Qm.

Segona millor marca personal en aquesta cursa !.

Amb els punts obtinguts continuo, després de 14 jornades, el 3r a la meva categoria M60 a lliga Championchip i al lloc 66 de la general !. A la challenge BCN 10K també he pujat fins el lloc 23 de VetMC i 396 de la general. Molt content !!!

2 comentarios:

jordimascasas dijo...

Pronostico sub 50 a bombers. No em fallis !!

Unknown dijo...

L'any que ve, hem de fer la teva MMP en aquesta cursa. Si jo estic mitjanament bé, junts ho aconseguirem. !!!!