martes, 19 de marzo de 2013

Marató de Barcelona


15-16/3/2013

Fa uns dies vaig decidir col·laborar com a voluntari a la Fira del corredor de la marató a través de Voluntaris 2000. El divendres al matí em vaig encarregar de repartir els pitrals de la Breakfast Run i el dissabte a la tarda l'entrega de bosses i control de xips.
Va estar tota una experiència tractar amb els voluntaris i un munt de corredors molts d'ells estrangers.
Com equipació em van donar la jaqueta groga que porto a la foto i un buff.

Amb Mariona i Wai-shan

17/3/2013 Gran Marató de Barcelona aquest diumenge amb amb mes de 18000 inscrits.
Dia molt tapat amb estones de lleugera pluja durant la cursa. Com l'any passat vaig anar a animar a la cruïlla Numància / Berlín on la cursa passava dues vegades (Qm 4 i Qm 10).
A continuació em vaig desplaçar al Qm 27 a la Diagonal per continuar animant i acompanyar en Joaquim fins el Qm 42 just a tocar de meta.


Tot i la pluja , l'ambient va ser espectacular per tota la ciutat amb molts punts d'animació i en especial a l'avituallament de corredors.cat a la Av. de la Catedral.

Vam anar a un ritme oscil·lant entre el 5:40 i el 6:00 amb la barqueta Sub 4h trepitjant-nos els talons varies vegades. Al final del Paral·lel ens va passar i acabant en Joaquim en un temps final 4h00'36''.

També vull felicitar al Jordi Mas i a la Luz Marina que van millorar la seva marca personal amb un temps de 3h49'29'' i 4h10'53''respectivament.

Per a mi va ser un plaer poder ajudar un any mes en Joaquim i gaudir des de dins aquesta gran cursa.

Els 15 Qm's que vaig fer van sortir a un ritme de 5'51''/Qm. Temps 1h27'36''. Un bon entrenament.

4 comentarios:

jordimascasas dijo...

Gràcies. L'any que ve fas els 42 (si vols).

Hector Milla dijo...

El año que viene repito, claro.

Además el año que viene será el 20 aniversario de mi primera maratón, en 1994. Así que lo celebraré corriendo la misma maratón 20 años después. Te aseguro que mejoraré la marca. Y a lo mejor corremos juntos un rato. (Esta maratón la he corrido solo desde el inicio hasta el final)

Unknown dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Unknown dijo...

Moltes gràcies, com totes i cadascuna de les 6 maratons de Barcelona que he fet sense tu no hagués estat el mateix. Una molt forta abraçada. Joaquim