lunes, 27 de febrero de 2012

22ª Mitja Marató de Barcelona


Ahir vaig fer la Mitja Marató de Barcelona amb un dia de sol i molt bona temperatura al voltant de 14ºC.
De nou, record d'inscripció amb 12500 corredors i mes de 10700 "finishers". Ja es la segona més important al Estat Espanyol. Com l'any passat la sortida es va fer al Passeig Pujades per donar cabuda al gran nombre de participants. L'Organització va assignar quatre calaixos i la sortida es fa fer en dues onades separades uns tres minuts.

Trobada multitudinària de corredors.cat.

L'objectiu es fer al voltant de 1h54' a un ritme de 5'24''/Qm. Surto amb el meu company de corredors.cat Hyuste.
El recorregut de l'any passat ha estat modificat lleugerament. Enguany no hi ha la "pujada" per la Via Laietana i anem directe cap el Para·lel . Sortim a les a les 8:45 en la segona onada. Abans del Qm 1 s'afegeix al grup en CarlesCat. Passem el Qm 5 a la Gran Via en 27'02'' tal i com estava previst. Cap el Qm 8 s'escapen el meus companys i continuo en solitari.
La lleugera la baixada que hi ha al Pg. de Lluís Companys i l'animació em fan recuperar una mica de temps i passo el Qm 10 al carrer Trias Fargas 54'09''(vaig al ritme previst).
La lleugera pujada pel carrer Marina em fa baixar una mica el ritme i ja no el torno a recuperar fins la meta. Passo el Qm 15 al Parc Diagonal Mar en 1h22'16''(he perdut en els últims 5 Qm un minut). Intento apretar però en prou feines puc mantenir el ritme.


La volta per Bac de Roda i carrer Espronceda que han afegit al treure via Laietana no m'agrada gens. A mes, al pas pels jardins de Gandhi hi ha centenars de corredors retallant i això desanima bastant. Continuo per l'Avinguda del Litoral cap el Passeig de Circumval·lació. Passo el Qm 20 en 1h50'48''(he perdut 1'30'' mes). Mantinc el ritme sense problemes pel Passeig Picasso i Lluís Companys. Gran a animació als ùltims Qm's.
Temps final de 1h57'00'' lloc 7787 (grup d'edat 522) Ritme 5'33''/ Qm.

Arribada a meta

He millorat en mes d'un minut el resultat de la Mitja de Gavà de fa quinze dies però encara estic lluny de les meves millors marques.

La divuitena mitja ja es al sarró !


En David, en el seu debut ho ha fet força be i per 1'' no ha baixat de les 2h. Temps final 2h00'00''.

Els grans companys del Nike + Run Club.

No hay comentarios: