lunes, 7 de marzo de 2011

Marató de Barcelona


Gran Marató de Barcelona ahir amb nou rècord d'inscripció de mes de 15000 corredors.
El dia va sortir solejat amb caloreta al final de la cursa. Vaig anar al Qm 7 , a la Travessera de Les Corts, per tenir un primer contacte amb la cursa i animar. Vaig acompanyar uns metres en Miquel Pucurull, tot un veterà i en Biel54 que debutava.
A continuació em vaig desplaçar al Qm 27 amb el company Manolo (RunnerSantBoi) des d'on vaig acompanyar al meu amic Joaquim fins el Qm 42 amb l'objectiu de ajudar-lo en la part mes dura de la marató.


L'ambient per tota la ciutat va ser espectacular amb punts d'animació i un avituallament de corredors.cat a la Av. de la Catedral.
Fins el Qm 35 en Joaquim va anar força be però a partir d'aquí va acusar el cansament i baixar bastant el ritme. Va patir força els últims Qm's però ho va aconseguir.Temps final 4h01'23''.


Felicitats Quim per la cinquena marató !.

Per a mi va ser un plaer poder ajudar en Joaquim i gaudir des de dins aquesta gran cursa . Els 15 Qm's que vaig fer amb ell van ser a ritme de 5'57''/Qm. Temps 1h29'15''.

3 comentarios:

Oscarjet dijo...

Un gran dia per a tots...
Salutacions desde Gavà.

jordimascasas dijo...

El proper any en lloc de 15 podríes fer 42 i 195 metres.
Jo hi seré.

Unknown dijo...

Primer de tot vull agrair-te aquests 15 Km de companyia que són una motivació extra per poder traspassar la línia de meta.

Em tens molt mal acostumat, les quatre que he fet a Barcelona sempre t'he tingut al costat a partir del Km 27 i fins i tot en alguna has fet del 7 al 8 amb mi.

Gràcies i una forta abraçada,

Joaquim