lunes, 11 de enero de 2010

27 Mitja Marató de Sitges

Ahir vaig fer la Mitja Marató de Sitges amb molt fred (al voltant els 2ºC ) però amb sol.
Era la vuitena mitja que feia i l'objectiu era millorar la marca de l'any passat de 1h54'12'' es a dir un ritme de cursa de 5'24''/Qm.
En aquesta ocasió trobada amb el meu amic Albert que tornava a fer una mitja després de varis anys i en Karl Heinz que va fer fotos.
Surto ràpid des del primer Quilòmetre però sense oblidar el que va passar a la Mitja de Mataró el Desembre. Passo el primer Qm en 5'12'' i penso que cal afluixar una mica , al pas pel Qm 2 el crono em marca 6'36'' !!. Al·lucino ja que no he baixat tant el ritme penso que el proper es compensarà però el passo en 5'08''. No entenc el que ha passat . Quan en Nolo58 em passa em confirma que el Qm 2 estava mal marcat. Continuo sense donar-li mes voltes i passo el Qm 5 en 27'17''(+17'' per sobre l'objectiu).

Qm 5 Passeig Marítim

La pujada per la carretera cap a Vilanova em fa baixar una mica el ritme , tot i això passo el Qm 10 en 54'16'' (+16) , es a dir he clavat el ritme al segon 5000 m. Aprofito la tornada de baixada per recuperar alguns segons , em creu-ho amb en Toni Ferret que encara puja i em dona ànims. Entrem dintre el poble on i ha molta animació però els carrers son estrets i amb canvis de direcció i pujades. Penso que en aquest tram puc perdre una mica de temps. Sorprenentment no es així i passo el Qm 15 en un magnífic 1h20'43'' (-17''). Després del pas pel Passeig Marítim, on hi ha la meta, cal donar una volta per les urbanitzacions on no hi ha ningú. Em comencen a pesar les cames i faig un parell de Qm's a 5'31''. Al Qm 18 m'agafen els meus companys Josep Lluis i Caloreta i em diuen que els segueixi que em porten fins la meta. Faig un canvi de ritme brutal passo el Qm 19 en 5'07'' i enfilem Passeig Marítim que s'hem fa llarguísim .
Passem el 20 en 5'14. Veig la meta al fons però el 21 no arriba mai. El passo en 5'04'' per marcar un temps final de 1h53'07''

Sprint final amb Josep Lluis

Posteriorment l'organització confirma que per error el circuit tenia uns 300 m de més en el famós Qm 2 i compensa els temps de la forma següent : Temps final de 1h51'33'' lloc 1884 (grup d'edat 92). Ritme 5'17''/Qm.

Millor marca personal, objectiu mes que complert, mooolt content !!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Molt bé Ramon !!
Jo també he aconseguit el meu objectiu que era acabar relativament bé i estic molt content. El meu temps ha sigut 2h 13' 57", quatre minuts més que l'any passat, però no he patit tan com llavors que va fer que acabés descontent. Enguany, la tàctica de sortir conservador m'ha anat bé,
La recta de la carretera a Vilanova és fantàstica per saludar a tots els amics.
(Ferret)

Unknown dijo...

Molt bona carrera !!

Et vam acomanyar però les cames i qui va assolir la marca personal vas ser tu !!!

Ens veiem a Sant Antoni !!

Salut i KM

Caloreta

Anónimo dijo...

Felicitats!!! Això si que es un bon començament d'any !!!

Salutacions.

Carme

Unknown dijo...

Hola Ramón !!! Quina millor manera de començar l'any que aquesta....eeehhh. MOLTES, MOLTES, MOLTES I MOLTES FELICITATS...Em trec el barret... Quina passada a la mitja de Marató jo vaig fer un temps de 1h 54'aprox. I tú has assolit molt i molt bon temps, fent marca eeeehhh !!! CAMPIÓ, CAMPIÓ, OOOOEEEE OOOOEEE OOOEEE !!! ETS UN CRACK, se't veu molt bona cara en totes les fotos, GENS CANSAT I AMB GANES DE DONAR MÉS I MÉS... i estàs fantàstic de totes a totes...!! FELICITATS RAMÓN ETS TOT UN EXEMPLE A SEGUIR....!!! SANDRETA