domingo, 4 de octubre de 2009

29ª Cursa Popular Ciutat de Cornellà

Avui he fet per tercer any seguit la Cursa Popular de Cornellà amb una distància de 10000 m amb arribada a la pista de tartà de l'Estadi Municipal.
Molt bon ambient i bona organització. Saludo a alguns "Correcats" coneguts com la Cristina Huerga (que ha fet la setena en dones) , en Tete Xavi , Danigoal , Solteron , Vladi , Putxi i Canferreir.
Amb una temperatura ideal per córrer, hem sortit puntualment a les 10 del matí.
Els primers 4 Quilòmetres els faig fer força ràpids en 19'57'' lleugerament per sota dels 5'/Qm. La pujada per la Rambla em trenca una mica el ritme (com estava previst) passant el Qm 5 en 25'20''. Intento mantenir el ritme a la lleugera pujada que hi ha fins el Qm 6 . Aprofitant la forta baixada passo el Qm 7 en 4'41'' (el millor de tots) per acabar un altre cop a ritme regular fent els segons 5000 m en 25'08''.
Temps final 50'28'' Lloc 452 (lloc grup d'edat 37) Ritme 5'03'' / Qm


He rebaixat la meva segona millor marca en 10000 m de fá 15 dies a la Mercè!!.
Els meus temps en aquesta cursa milloren cada any .....
  • 2007 55'00'' 5'30''/ Qm
  • 2008 51'36'' 5'10'' / Qm
  • 2009 50'28'' 5'03'' /Qm
Al Cros de Sants intentaré baixar de 50' !

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola Ramon, sóc la Lorda.
Carai que en forma que estàs encara que a l'estiu segur que has fet alguna barrabassada amb el menjar, no ?
Pots està ben orgullós de les teves marques que cada cop són més baixes. A veure que fas en el Cros de Sants. Estic segura que si t'has fet el propòsit de baixar dels 50' ho aconseguiràs.
Lo del camí de Santiago és una passada, només de pensar-hi se'm posen els cabells de punta, ja saps que jo vaig en cotxe o transport públic a tot arreu i que no soc gaire fan de caminar, bé si he de veure aparadors no m'importa (je,je).
Bé Ramon, quan tornis de la teva aventura a veure si quedem un dia per dinar.
K et vagi molt bé pel camí. Sort