martes, 20 de junio de 2023

Fi de temporada 2022 - 2023

Amb la Cursa 40 Anys de TV3 i Catalunya Radio, dono per acabada la temporada atlètica.

He fet un total de 35 curses on destaco dues curses, la Cursa Popular de Sant Andreu i DIR-GU on vaig fer les meves MMP de la segona etapa en 5 Qm i 10 Qm amb uns temps de 28'06'' i 57'23'' 

Cursa Popular de Sant Andreu

En quant a caminades he fet un total de 20, moltes en format virtual i la App de Barnatresc. M'agradaria però destacar el tram del Camí de Sant Jaume des de Logroño a Burgos que vaig fer a l'Octubre amb un total de 123,4 Qm en cinc etapes.

En total, entre entrenaments i competició, he fet 849 Qm caminant , 1264 Qm corrent i 310 amb bici, no em puc pas queixar.

En resum, una bona temporada

La propera, si hi ha salut, més.

Bon estiu a tothom !

No hay comentarios: