sábado, 17 de febrero de 2024

Pujada al Montpedrós i Sant Ramon

Aquest matí he quedat amb la meva amiga Carme per fer una ruta de muntanya amb pujada al Montpedrós (Sant Antoni) i al Montbaig (Sant Ramon). Hem utilitzat un track de Wikiloc de Tetititu. Gràcies company !

A les 8:10 hem anat amb els FGC fins a Santa Coloma de Cervelló punt d'inici de la caminada.

Dia de mig tapat i temperatura de 18ºC.

A les 9:00 hem començat la marxa des del Pavelló Esportiu Municipal seguint el track cap a les Muntanyes del Baix. Hem tingut algunes perdudes inicials per falta de senyalització. Pujada per corriols amb un bon pedregar fins l'encreuament de pistes a la Bassota.

Pujada final per La Guardiola fins el cim del Montpedrós a 348 m d'alçada.

Hem trigat en arribar a dalt 1h08' en fer els 4 Qm de pujada però ha valgut la pena. Vista de l'ermita de Sant Antoni i sessió de fotos com cal. Vistes magnífiques de 360º.

Sant Antoni

Tornada a la Bassota i continuació per pista ample i fàcil per la Vall de Llor amb el seus camps de cirerers plantats en escala. Espectacular.

En arribar al pont de fusta que creua la carretera de Sant Climent, hem fet la duríssima pujada final d'uns 700 m fins el cim del Montbaig on hi ha l'ermita de Sant Ramon a 283 m.s.n.m.

Visita a l'ermita i un bon esmorzar contemplant el magnífic panorama. Temps 2h23' (Qm 9). Ha sortit el sol i ha quedat un dia fantàstic.

Sant Ramon

Baixada cap a Sant Boi fàcil on hem aprofitat per estirar cames trotant una mica.

Hem fet finalment 14 Qm en 3h16' que incloent 54' de l'aturada per esmorzar i per fer fotos surt un total de 4h10' D+ 508 m.

Dades del Garmin

Àlbum de fotos de la Carme