sábado, 8 de junio de 2024

Fi de temporada 2023 - 2024

Amb els 1000 m ll socials de corredors.cat d'ahir a la tarda, dono per acabada la temporada atlètica.

He fet un total de 34 curses on destaco la Cursa DIR-GU 10 Qm on vaig fer un molt bon temps de 58'19'' i els 1000 m de corredors.cat amb un registre de 5'21''. Van ser molt emotives també les 24 h per equips on vam muntar sis equips de KMSxELA 

Cursa DIR-GU Diagonal

En quant a caminades he fet un total de 32, la majoria de Barnatresc en format virtual i l'App. M'agradaria però destacar el darrer tram del Camí de Sant Jaume des de León a Santiago de Compostela que vaig fer a l'Octubre amb un total de 307 Qm en  tretze etapes. Rècord de distància i etapes.

També va estar molt emotiva la Pujada al Coll de Pal en honor de l'Helena No Surrender on vaig fer 19,79 Qm amb un D+ de 1300 m

En total, entre entrenaments i competició, he fet 986 Qm caminant 🚶 , 1148 Qm corrent 🏃 i 269 amb bici 🚴‍♂️, no em puc pas queixar.

En resum, una bona temporada

La propera, si hi ha salut, més.

Bon estiu a tothom !

No hay comentarios: