lunes, 22 de julio de 2024

Cursa 700

Amb la Cursa del Poble Sec arribo a la meva cursa nº 700.

Com als darrers centenaris he personalitzat la meva samarreta per l'ocasió.

Foto : Pako Beer

Entrades anteriors al bloc :

Amb motiu dels altres centenaris ja vaig fer un recordatori de les proves anteriors i en aquesta entrada afegiré només les noves.

8/01/2023   Cursa solidària de Reis 5 Km 

La cursa 650 va ser la primera prova de l'any 2023, l'entranyable cursa solidària de Reis

Durant aquest centenari, el mes destacat ha estat aconseguir les meves millors marques en 5 Qm (28'06'') a Sant Andreu 12/22 i en 10 Qm (57'23'') a Diagonal DIR-GU 5/23 després de l'ensurt del 2018.

També, per descomptat, el podi i copa pel segon lloc de la categoria a la Cursa de Barberà del Vallés fa just uns dies.

Enllaç a : Totes les meves curses

No hay comentarios: