domingo, 26 de noviembre de 2023

Centenari Jean Bouin (44ª Open)

Centenari de la Jean Bouin aquest matí i la meva trenta-tresena participació a la cursa open sense comptar la prova de debutants que vaig fer al 1972. Dia mig tapat i fred amb una temperatura de 12ºC.

Gran participació amb 11185 corredors de 10 Qm arribats a meta i més de 2500 a la prova de 5 Qm. 

Corredors.cat

Sortida conjunta a les 9:00 en punt amb la prova de 5 Qm. Enguany el recorregut ha estat encara més suavitzat que l'any passat eliminant la pujada del c/ Lleida

Video recorregut

Sortida complicada amb molts corredors. Intento controlar les pulsacions al tram inicial amb lleugera baixada pel Paral·lel fins el  c/ Entença. Agafo bon ritme a la Gran Via i el Pg. de Sant Joan per sota els 6'00''/Qm. 

A Ronda de Sant Pere desviament dels corredors de la prova de 5 Qm.

Passo el Qm 5 en un temps de 30'10'' a ritme de 6'02''/Qm. No agafo aigua a l'avituallament ja que porto la meva ampolla.

Hi ha un munt de retalladors per les voreres durant tota la cursa. Continuo pel Passeig Lluís Companys fins el Pg.Pujades on em trobo amb un bon tap pel pas molt estret (?) 😡.  Segueixo pel Pg. Picasso, Av. Marqués de l'Argentera i Pg.Colom ja a un ritme un pel més lent. 

Començo la pujada al Paral·lel i paso el Qm 8 en 48'28'', veig que no baixaré de 60'. A partir d'aquí la pujada es cada cop més forta i he d'afluixar molt per controlar les pulsacions. Al darrer Qm m'atrapa la meva amiga Montse que fa de llebre de 60'. ... "subidón"

Entrada espectacular a la Av. Mª Cristina, llàstima que no puc esprintar 😕

Arribada
Foto : CarlesCat


Tot i no ser de les millors marques de l'any, he rebaixat en gairebé 2' la marca que vaig fer al 2021 no em puc pas queixar. 

Amb Montse (Llebre Sub 60')

Al acabar caòtic avituallament desbordat i "asaltat" pels corredors 😡. Tot i això, encara he pogut agafar un entrepà de pernil de Enrique Tomás molt bo i un Aquarius 

No hay comentarios: