domingo, 8 de septiembre de 2024

Caminada Àrea Metropolitana ( Badalona)

Caminada a l'Àrea Metropolitana ( Badalona ), aquest matí en format presencial amb la Luz Marina. Vuitena prova de Barnatresc del 2024.

Dia molt tapat amenaçant pluja i bona temperatura 20ºC. Recorregut de 12,7 Qm per Santa Coloma de Gramenet i Badalona amb una bona pujada al Monestir de Sant Jeroni de la Murtra i el Coll de les ermites.

Sortida i arribada al Parc de la Trinitat Vella.

Recorregut : Parc Trinitat Vella (#), pg. Santa Coloma, pont de Santa Coloma, pg. Llorenç Serra, pl. de la Vila (1) (Santa Coloma), pg. Sant Sebastià, jardí de la Figuera, c. Verdi, c. Mendelsshon, c. List, rambla de Sant Joan, parc de Montigalà (2), c. Sant Jeroni de la Murtra, c. Campoamor, c. Ciència, c. Filosofia, av. Martí Pujol, c. Riera de Canyet, camí ca l’Amigó, camí del Monestir, Esplanada (control de pas i avituallament), Sant Jeroni de la Murtra (3), coll de les Ermites, av. Ramon Berenguer IV, av. Pallaresa, pg. Salzereda, pont de Santa Coloma, pg. Santa Coloma i parc de la Trinitat Vella (#).

A les 8:00 he quedat amb la Luz Marina i ens hem desplaçat fins el Parc de la Trinitat Vella. A les 9:00 en punt hem sortit en direcció Santa Coloma de Gramenet pel Pg. Llorenç Serra fins Montigalà. Al arribar a la Av. Martí Pujol (Qm 4,6) hem començat a pujar per la Riera de Canyet cap el Monestir de Sant Jeroni de la Murta (Qm 7,1).

Monestir de Sant Jeroni de la Murtra

Una mica abans d'arribar hi havia el control de pas i avituallament. (CPA) on hem pogut agafar aigua i una poma. Pujada dura fins el Coll de les Ermites a uns 250 m.s.n.m.

Coll de les Ermites

Continuació en forta baixada al principi i després més suau cap Singerlín i el Besós per creuar el pont de Santa Coloma fins el Parc de Trinitat Vella.

Temps 2h34', distància real 13,16 Qm

Dades del Garmin

Ha estat una bona caminada en bona companyia. Just acabar ha començat a ploure i ha caigut un bon xàfec. Ja porto vuit caminades de vuit.