miércoles, 29 de junio de 2022

Entrenament corresolidaris


Avui he participat a l'entrenament organitzat per corresolidaris a la fi de sumar KMSxELA i fer un donatiu  a la Fundació Miquel Valls

A les 19:15 ens hem reunit al punt de trobada, l'Estadi d'atletisme de Cornellà, un total de 23 corredors entre ells els meus companys de corredors.cat Nachoboys (Xavi), Fede, Vay i la meva amiga Rosa Garrido.


Després de l'acte d'entrega de 1000 € per part de corresolidaris a la Fundació Miquel Valls i un petit escalfament, a les 19:45 hem fet un recorregut consistent en seguir gran part del circuit de la Cursa solidària nocturna Cornellà RCDE Running 1900 que es farà aquest dissabte a la tarda.

Recorregut totalment pla però amb 25ºC i força xafogor. M'ha acompanyat la Rosa i a estones l'Oscar. Distància 4 Qm en 23'23'' a ritme de 5'50''/Qm 😅


Un cop a l'Estadi ens hem distribuït en grups de ritme per fer sèries de 200 m a la pista, jo he optat per l'opció de carrera continua per no forçar més del compte


Distància 2,5 Qm en 15'02'' a ritme de 5'59''/Qm


Amb Rosa

La meva aportació avui han estat de 6,5 Qm que sumats als 5 de la caminada d'aquest matí a Montgat dona un total de 11,5 #KMSxELA

No hay comentarios: