sábado, 14 de diciembre de 2019

Macro Entrenament La Sansi

Nou entrenament per la Cursa dels Nassos avui l'Estadi Olímpic Lluís Companys.
L'hora de trobada ha estat les 9:30 on hem coincidit uns quants companys, res a veure amb la gran inscripció de edicions anteriors, calculo que avui érem uns 150 corredors.
Dia magnífic i temperatura voltant de 16ºC.

Foto de grup

Com escalfament hem fet 2,2 Qm voltant plegats la pista de l'estadi i el seu interior a un ritme suau.

Escalfament

A continuació hem fet una sessió d'exercicis d'estirament amb explicacions de J.L.Blanco. Ha aprofitat la meva presència per recordar a tots que cal fer controls mèdics periódicament.

Amb J.L.Blanco

A continuació hem fet uns quants esprints curts i ens hem dirigit a la sortida del 1000 m on ens hem dividit en dos grups de ritme.
Jo he sortit amb el segon grup intentant mantenir-me en les 120 ppm.  

Pas pel 600 m

Com sempre amb la seva gràcia caracteristica, en Alex Parreño ens ha anat animant continuament per la megafonía.


Temps final de 5:59 més depressa del que tenía previst ja que m'he anat a 125 ppm de mitja. Prenc nota per la propera vegada.



Acabada la prova, hi ha hagut opció de repetir serie cosa que jo no he fet. He aprofitat per dutxar-me a les mateixes instal·lacions utilitzades pels atletes olímpics de Barcelona'92.

Finalment begudes i pica pica per tots i tradicional sorteig final on no m'ha tocat res.

Galeria de fotos

Un bon entrenament !

No hay comentarios: