viernes, 23 de junio de 2017

Entrenament Jean Bouin clàssica

Durant la meva vida he entrenat moltes vegades pel Parc de Montjuïc recorrent a sovint part del traçat de la prova mítica Jean Bouin que es celebra cada Desembre. Em refereixo a la prova senior internacional reservada a corredors federats ja que els populars correm la prova Open que es fa pels carrers de Barcelona des de 1979.
El recorregut actual es una mica més llarg que el clàssic al donar la volta per darrera del MNAC i incloure un petit tram a la Av.Mª Cristina fent 3450 m per volta.

Recorregut actual 

Aquest matí he decidit provar de fer el recorregut clàssic original consistent en donar tres voltes a aquest circuit d'uns 3 Qm's.

Recorregut clàssic

Doncs bé, avui ben d'hora m'he desplaçat fins l'Avinguda Rius i Taulet (en front de la Font Màgica)  i a les 7:30 en punt he començat la prova. Només sortir lleugera pujada pel carrer de la Guardia Urbana continuació en lleugera baixada pel Passeig de Santa Madrona per pujar fort per la Font del Gat fins el MNAC. A partir d'aquí tram bastant pla fins arribar a la Plaça de Sant Jordi on hi ha una bona baixada pel Poble Espanyol fins arribar a la Av. Rius i Taulet.
Els meus temps per volta han estat  17:30 / 17:37 / 17:15 amb un temps final de 52'23'' a ritme de 5'49''/Qm.
Curiositat : El temps del guanyador L.Stewart l'any 1972 (quan vaig començar a córrer) va ser de 16'37'' (aquell any van fer només dues voltes). Això vol dir que el cap de cursa m'hagués doblat abans de acabés la primera volta !!!. 

No hay comentarios: